✨ سلام به سایت تنت خوش آمدید . 10 دردصد تخفیف برای امروز .

سوالات متداول

3 هفته قبل

سوالات عمومی

 

چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش، ابتدا محصول مورد نظر خود را (در صورت نیاز با انتخاب رنگ و سایز) به سبد خرید اضافه کنید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و روی دکمه "ادامه جهت تسویه حساب" کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات آدرس و انتخاب روش ارسال، سفارش شما نهایی خواهد شد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر فروش ما تنها به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت انجام می‌شود. تمام محصولات از انبار مرکزی ما ارسال می‌گردند.

آیا محصولاتی که موجود نیستند، دوباره موجود می‌شوند؟

بله، بسیاری از محصولات به صورت مرتب شارژ می‌شوند. می‌توانید در صفحه محصول، روی دکمه "موجود شد به من اطلاع بده" کلیک کنید تا به محض موجود شدن، از طریق پیامک مطلع شوید.

ارسال و پیگیری

سفارش‌ها چند روزه به دستم می‌رسد؟

سفارشات شما پس از ۱ الی ۲ روز کاری پردازش و آماده‌سازی می‌شوند. زمان تحویل بستگی به روش ارسال انتخابی شما دارد:

 
  • پست پیشتاز: بین ۲ تا ۵ روز کاری.
  • تیپاکس (مراکز استان): ۱ تا ۲ روز کاری.
  • پیک (فقط تهران): ۲۴ ساعت کاری پس از آماده‌سازی.

چگونه می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

پس از ارسال سفارش، کد رهگیری مرسوله برای شما پیامک خواهد شد. همچنین می‌توانید با مراجعه به بخش "پیگیری سفارشات" در حساب کاربری خود، وضعیت سفارش و کد رهگیری را مشاهده نمایید.

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید!

دیدگاه خود را بنویسید